helloooooooooooooooooow

Anledningen till att jag knappt bloggar: Kamerasladden verkar vara sönder.

Första dagen i skolan... wohooo!
Det är skönt att vara tillbaka, komma tillbaka till rutiner, och det ska bli himla skönt att gå ut nian!
Vi tog även skolfoto, såg ut som en blå panda som hoppar på ett ben...?
Okej, kanske inte men något i den stilen, kommer inte blogga mycket förrän jag har löst problemet med kameran, men jag kan ju lägga in bilder, vi har ju en till dator där man bara trycker in minneskortet... men den kan jag inte använda lika mycket, vi får seeeeeee hur det blir!
Ciaoo
Har även varit jättefint väder idag, kan det bero på att jag var tvungen att sitta i skolan hela dagen...?
Imorse var det eeendast nio grader, men senare blev det hur varmt som helst... hehee.
btw; Saga & Miranda på bilden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej :D Allt bra?



»Ska vi följa varandra via bloglovin« ??

- Lite kort om min blogg och mig:

Jag driver en av dem största killbloggarna vid namnet Mohammed Al-debis

Mer känd som Mohammedi , jag har roliga tävlingar som t.ex. Dagens blogg och andra stora

tävlingar, jag skriver om mode , musik, design, tips, foto , mina resor , om mig , mina vardagar,

tävlingar , nöje , humor , konst ( jag tecknar ) , m.m.

Så varför inte följa nya bloggar, så följa varandra?

Ha en bra dag! MVH MOHAMMEDI , http://mohammedialdebis.blogg.se , KRAM

2011-08-23 @ 18:23:54
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0