West side story

Helloj!
Igår var min klass + åttorna i Göteborg och gick på naturhistoriska muséet och sen glodde på en musikal som hette west side story.
Naturhistoriska museet: ÄCKLIGT, dom hade fan barnfoster där.
Musikalen: Lite långtråkig, men bra. Den gav oss en hel dag i Göteborg och en till ledig dag, YES!
Vi fick 5 timmar att gå omkring i Göteborg så vi kunde handla och allt vi nu ville göra, jag köpte en jacka, ett par byxor, armband, läppglans och.... godis :<
Jag och Linnea tyckte att museet var tråkigt, så vi köpte en morotskaka!
Tyvärr så fick man inte ta kort på musikalen... Känns som mig att vara busig att ta kort, men det gjorde jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0