Tänker på konstiga saker.

Varför har dörren till soprummet varit öppen hela dagen?
Hur känns det att vara en hund?
Varför finns det modeller när dem bara sänker folks självförtroende?
Varför finns det skönhetsideal?
Varför har folk dåligt självförtroende, när alla människor är fina som dom är?
Vad är det för skillnad på clementiner, satsumas och mandariner?
Varför tycker dom flesta människor att det är fint att vara smal och fult att vara stor?
Varför kan inte alla bara lära sig att acceptera hur andra människor ser ut och låta dom vara?
Varför finns det fattiga människor, när andra människor är så rika att dom inte ens vet vad dom ska göra av alla sina pengar?
Varför måste man städa sitt rum?
Vad är meningen med mobbning?
Varför bloggar jag när jag ändå knappt har någon som läser min blogg?

Roliga saker att tänka på, jag vet!... Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0