Idag

... hade jag sovmorgon, till klockan elva!
Såhär var det, vi hade kompledigt den lediga tiden, och Linneas mamma skulle skjutsa oss till Halmstad idag, vi skulle nämligen på gymnasiemässa där idag. Men igår:
Linnea: Jag mår inte bra, lär inte komma till skolan imorgon.
Jag: Men whattttt? Då kan ju inte jag heller komma!?!?! :'(
Linnea: Men jag ringer och väcker dig om vi åker dååu.
SÅ! Ligger jag typ cirkus runt 10.40 och sover, så ringer denna lilla tant Linnea, och säger "asså vi åker om tio minuter"
HAPP!!!!!??? Så jag blev en blixt. Vi gick på gymnasiemässan.
Åkte hem.
Åkte till Halmstad igen.
Gick i affärer, hittade ingenting.
Bjöd mig själv och syster på mcdonaldsmat, vaddå världens snällaste syrra? (hon fick en baconburgare för 15 kr!!!)
Åkte hem.
Satte mig här.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0