Infect me with you love and fill me with your poison.

Kvällen blev allt annat än inlägget under!
Jag och Linnea gick till blankan men där var det tråkigt, så vi stal en sko!
Egentligen så skulle vi bara låna den, och ta en liten promenad med den, och skon var faktiskt min kusins så det var tillåtet. Vi gick ut med min hund, pratade och gick sen och lämnade tillbaka skon.. hähä.
Sen gick vi hem till Linnea och pratade typ i två timmar, om allting... Men mest om mobbning och hur sjukt det egentligen är att alla bara kallar varandra elaka saker hela tiden även om dom inte menar det.. Om jag skriver mer kommer detta bli århundradets längsta inlägg då jag inte ens kan förklara vad jag tycker om mobbning, går helt enkelt inte att förklara, men jag kan försöka någon gång.
Erkänn tuff ananas!?
För ungefär 2 år sen så flyttade jag & min familj från Östersund i Jämtland till Laholm i Halland och då fick min systers klasskompisar skriva brev till henne, kolla vad gulligt, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0