It beats for you so listen close.

Hejsan!
Har så mycket läxor att göra nu och idag fick jag också hem ett brev och det visade sig att jag har tre betygsvarningar, inte bra inte bra! Måste fixa, det var typ svenska, idrott och minns inte, hähä.
Men en bra sak är att jag fick VG på so-provet!
Nog om skolsnack och tråkiga läxor.... Nej det finns inget annat att berätta..
Har 2947093275093 läxor/prov att göra de kommande veckorna, blöö. Hade faktiskt tänk gå på en lååång powerwalk eller joggingtur men... läxor ivägen... många punkter................................
ÄH, ska sluta skriva så ointressanta saker!
Heidoie!
KOLLA! MINA ÖGON ÄR OLIKA STORA o.O !!!!!!

Kommentarer
Postat av: millalouise☮

haha tack!:D

2011-10-28 @ 15:54:59
URL: http://millalouise.blogg.se/
Postat av: - bbella aka huuynh ::

sv:

Nawwe tack sötnos :)

2011-10-28 @ 16:04:22
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0