men nanting

Heeei folkar!
Igår hade vi en liten halloweenfest i förväg, var skitmysigt :')
Häxjakt, skräckfilm, och massaa mer,  jag stog för sminkandet! ;]
Sen på kvällen hade jag, mina två kusiner och min syster skräckfilmsmarathon, men vi startade för sent så vi såg bara två filmer.. Men ikväll blir det mer! Min uppdatering suger, ska verkligen blogga mer nu under lovet.
Nu ska jag svara på kommentarer, röja upp här på rummet, känns som att jag gör det heeeeeela tiden, men sen börjar vi glo på film! Vi har tre och en halv film, får se om det blir mer än så.
hahah

Kommentarer
Postat av: Emelie

-Måste bara säga det- Vilken jättesöt bild på dig!

2011-10-30 @ 18:55:50
URL: http://melijanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0