What goes around, comes back around.

Hai!
Jag har inte dött, tro mig, men jag hade en låååång bloggpaus kan vi säga :)
Idag har jag mycket att göra, nu ska jag ut och springa, (säger jag det till mina kompisar så kan jag lova att ingen tror mig..) jag har faktiskt börjat med det, och det är så jävla härligt! Man blir mycket piggare och gladare.
Sen kanske jag ska klippa Linneas hår och sen ska jag kanske plugga lite och ikväll blir det parteeeey med några från klassen, i lilla, lilla Knäred, platsen där det aldrig händer något!
Vad har hänt under bloggpausen då?
Jag har varit ute och sprungit varje dag förutom igår
Fått hundratals läxor
Liten Amanda! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0