FOOOOG

Hai!
Kom nyss in, var ut med Tyra, sjukt läskigt hahahha! Sån fegis jag är... Men det är jättemycket dimma ute och jag går typ brevid en kyrkogård, brukar aldrig vara rädd men nu var jag det hahehehehehh! Och bara för det skulle tönten stanna överallt och stanna i en timme på varje ställe... lol
Och jag ska ska skaaaa fixa en ny design, den här är för somrig, och det är inte riktigt sommar nu, fast det har varit toppenväder idag. Men ärligt talat så längtar jag till vintern, första gången jag säger det här! Men jag vill ha den mysiga julkänslan, äta lussekatter och halloweeen! Och att komma in efter att man frusit tårna av sig när man varit ut, AWESOME! Och nu ska jag inte skriva ett inlägg som är flera mil långt, det räcker såhär, haido!
Nu ska jag troligtvis glo ett avsnitt Greys Anatomy♥ och sen gå och sova med min vän här ovanför!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv; Niiice det!:D Joodå, bara bra med mig med:)<3

2011-10-01 @ 17:05:29
URL: http://maaatildaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0