saarry

Internet har inte funkat på hela helgen, orkar inte dra hela historien och misstänker att ingen vill veta heller.

Har varit hemma idag, är förkyld, yaay... Kommer antagligen vara hemma imorgon med..
Älskar att missa saker, fast njaaa inte riktigt.
Btw så tror jag även att det spökar på mitt rum, hehehhe min Lady Gaga affisch ramlade ner, även fast jag fixade till den imorse, ingen big deal men lite coolt ändå! Sen var det inte heller den första gången det hände något, fast jag är inte helt säker på att det hände något sist, jag kanske hallucinerade, HEHEHEHEEEEEEEE, men det berättar jag någon annan gång! :)
BTW! Kan ju även redan nu berätta att jag förmodligen kommer se Kina Grannis i Köpenhamn den 15e oktober om jag får till allting, så jag kan komma hem därifrån, och ska nog se One direction också, beroende på var i Sverige dom ska spela, säkert i Stockholm eller något -.- Började seriöst gråta när jag fick veta att dom kommer till Sverige, och det händer INTE ofta, minns inte ens senaste gången jag grät innan dess.
Mother Monster♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0